miercuri, 6 iulie 2011

"Comun, banal, plictisitor" . Program de arogant

Astazi a fost o zi normala, presarata cu activitati lejere, dupa cum urmeaza:

- M-am trezit;
- Am mancat;
- Am facut un dus partial;
- Am sarit peste micul dejun, inlocuindu-l cu o cafea;
- Am raspuns fanilor;
- Am revizuit platforma electorala a lui Dan Diaconescu Direct;
- Am mustrat Asociatia Salvati Delta;
- Am mai salvat doua balene ucigase de la disparitie;
- M-am resemnat cu ideea unui inceput de calvitie;
- Am vorbit pe mess cu Obama;
- Am mai baut o cafea la birou;
- Am semnat doua contracte;
- Am incasat un contract;
- Am scanat un document sa-l trimit;
- Am injurat operatorul de internet, pt lipsa internetului;
- Am semnat o receptie de lucrare;
- Am platit o amenda de circulatie fara factura;
- Am facut o pana stanga fata;
- Am transpirat schimband roata stanga fata;
- Am mai salvat trei balene ucigase si doi pinguini blazati de la disparitie;
- Am aprobat ultimul plan de lansare pe orbita a unui satelit de comunicatii;
- Am mai retras niste trupe din Irak;
- Am baut un lapte batut care expira astazi;
- Am ascultat Vama Veche la maxim (cu geamurile ridicate-nu sunt snob) si am cantat oribil;
- Am semnat pt o livrare;
- Am flirtat in trafic cu o domnisoara trecuta de 45 de ani;
- M-am strambat la un copil si a inceput sa planga;
- Ma pregatesc de un drum de 600 km;
- Am mancat o ciocolata uitata de ceva timp in masina, desi e de calitate indoielnica;
- Am consiliat un cuplu de cimpanzei, stresati de noua casa de la ZOO Baneasa;
- L-am dojenit pe Basescu;
- Am ras de Antonescu, de  Ponta si am fugit din calea lui Vadim(are mintea odihnita);
- Am inversat efectul de sera;
- Am pierdut 10 mnute cu aceasta postare.

PS: Acum plec, trebuie sa organizez un summit mondial. Am cateva masuri care ne vor scoate din criza si ne vor pune pe crestere economica in 48 de ore... doar cu buletinul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu