luni, 18 iulie 2011

Mici placeri de arogant

- Cand ma trezesc si am cafea, croissante calde si un ziar;
-  Masajul capului de catre o femeie care miroase frumos;
-  Iarba uda;
-  Conversatia cu o femeie inteligenta si amuzanta;
-  Cand colegul caruia i-am imprumutat un pix isi aduce aminte si mi-l returneaza;
-  O repriza de caiac dimineata devreme;
-  Sa mananc o data pe luna o shaorma fara sa cada nimic din ea;
-  Cand ploua cu soare;
-  Sa beau din sticla;
-  Sa primesc imbratisari pe neasteptate;
-  Cand curat un ou fiert si reusesc sa scot o bucata mare de coaja din prima;
-  Sa ma scarpin dupa ce m-a intepat un tantar, desi stiu ca nu e bine;
-  Cand reusesc sa golesc portbagajul, desi stiu sigur ca in doua zile va fi la fel;
-  Cand zbor cu avionul peste munti;
-  Sa ma usuc la soare, dupa ce ies din apa;
-  Sa continui propozitia in timp ce casc si interlocutorul sa inteleaga ce spun;
-  Cand bebelusii iti iau fata intre mainile lor mici;
-  Cand prinzi un moment intr-o carte cand pur si simplu nu te poti opri din citit;
-  Cand lucrul care il incalzesc la microunde ramane in dreptul tau cand se opreste cronometrul;
-  Sa fac un concurs de holbat cu un copil;
-  Mamicile cool, si nu ma refer doar la MILF;
-  Sa inventez cuvinte si fraze noi care au sens doar pentru mine;
-  Cand un bass bun intra la o piesa;
-  Radio Guerilla, pentru ca"toate femeilii din lume stie ca binilii invinge"!;
-  Oamenii dezinhibati care stiu sa fie penibili;
-  Sa-mi pun lucruri in pantofi, pentru a nu le uita mai tarziu;
-  Mirosul aerului foarte curat;
-  Chelnerii care cunosc meniul foarte bine si care stiu sa-mi raspunda la intrebari;
-  Un vanzator bun;
-  Sa rad in pat;
-  Sa ghicesc melodia dintr-o reclama;
-  Sa scot un servetel in ultima milisecunda dinaintea stranutului;
-  Sa vad ca ceva se downloadeaza foarte usor;
-  Sa rad la un strain impreuna cu un alt strain;
-  Sa zic"DA";
-  Sa-mi las cureaua la pantaloni pentru a doua zi;
-  Sa gasesc intr-un final capatul rolei de scotch;
-  Sa mananc ceea ce se gateste, in timp ce se gateste;
-  Sa vad animale alergandu-si propria coada;
-  Sa-mi trimit mail-uri cu lucruri ce trebuie sa le fac in viitor;
-  Sa ma uit la un foc;
-  Cand copiii ajung la varsta la care saluta pe toata lumea;
-  Zgomotul unui ou spart atingand tigaia incinsa;
-  Mirosul din biblioteca;
-  Sa beau cu bunicul;
-  Sa-mi vad colegii din liceu si sa fie ca ieri;
-  Sa nu-mi fac planuri;
-  Sa vad pancarta orasului natal aparand in zare;

Si multe altele, dar mai ales sa-i ascult pe altii cand spun ce le place-n viata.

Un comentariu: