vineri, 24 iunie 2011

Diptera arogantus

Ca sunt o fire pacatoasa cu ceva vicii la activ, recunosc sportiv. Ca se intampla sa am tendinte usoare de aroganta controlata si asumata, se subantelege. Ca i-am facut pe plac  unui cersetor care suferea de cancer la plamani cand a cerut o tigara, e adevarat si discutabil. Cert e ca am background-ul necesar sa ma calific Magna cum Laudae la o osanda semivesnica cu suspendare.
Dar sa vina sub forma unor zburatoare agile intr-o vara torida ca asta, mi se pare usor deplasat...
Osanda mea poarta numele de Diptera ( vine din greaca : di= doua si ptreron=aripa). Mai exact, un comando de Diptera, extrem de agile si conduse ireprosabil de o minte malefica dipteriana. Da, recunosc ca ma aflu intr-un impas: am casa invadata de 5 muste care nu mor si nu vor sa paraseasca apartamentul in care pana nu demult ma relaxam.
Am incercat spray-uri, am incercat pastile si device-uri introduse in priza, am incercat rugaciuni, blesteme, implorari, descantece, dezlegari de cununii, pliciul clasic, am amenintat cu instanta de judecata, le-am lasat fara sursa de apa si mancare mai multe zile... NIMIC!!!
Am inceput sa ma interesez pe internet, sa le studiez psihologia in speranta ca am sa aflu ce le anima sufletele, sa ma mulez pe inamic, sa ma infiltrez si sa le lovesc necrutator in orgoliul atunci cand nu se astepta. Sunt masinaria de zbor perfecta, mi-o trag din orice pozitie. Am ajuns sa le cunosc dupa bazait. Capitanul lor pare la prima vedere mai retras, dar el coordoneaza de la distanta escadronul dracilor si, exact in intervalul scurt in care nu se mai aude nici un bazait si nu mai simpt vreo gadilare la epiderma, se strecoara si zboara razant pe la urechea mea. Dupa asta, se asaza ostentativ exact la granita integritatii sale fizice la care atentez de mult. Stiu ca au un libidou foarte mare, pentru ca tin sa mi-l demonstreze punand in scena adevarate scene hardcore cu finalizare, cu precadere in timp ce mananc, la o distanta mica, pe masa mea de un alb impecabil. Nu stiu care e perioada de gestatie la muste, dar mi-e groaza ca o sa posed o escadrila demna sa rivalizeze cu MIG-urile armatei regale.
Nu stiu cat mai am de ispasit din penitenta, dar cred ca mi-am inteles lectia data.

2 comentarii:

  1. ai vazut the Fly? filmul, nu insecta. vezi acolo cum au ucis-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Nu merge, ti-am spus! dar am rezolvat 3, asa ca a mai ramas big boss si amanta cu libido crescut.

    RăspundețiȘtergere